Mladá žena, která začala podnikat na mateřské dovolené s převahou převálcovala i slibně vyhlížející projekty v oblasti turistického ruchu a rekreačního sportu, unikátní léčbu kožních problémů pomocí rybiček Garra rufa či revoluční projekt internetového vyhledávače.

Za ní zůstala i favoritka soutěže unikátní ekologická farma na Českolipsku, která místo koní ustájí lidem vlastní krávu či pašíka, či nápad další podnikavé mladé maminky z Liberce šperkařky Terezy Plášilové, zřídit regionální obdobu oblíbeného portálu Fler pro amatérské návrháře a výtvarníky.

„Určitě jsem si přála vyhrát, ale do soutěže jsem se přihlásila hlavně s cílem poznat nové lidi. V podnikání je totiž nejdůležitější získávat stále nové podněty," přiznává vítězka soutěže, kterou už podruhé vyhlásila společnost T-Mobile.

Porotce si získala jasnou vizí, přehledem v oboru a neotřelým nápadem nabídnout kromě špičkového produktu i osobní přístup a řešení šitá na míru. Projekt „Káva na klíč" staví na dodávání kvalitní, čerstvě pražené kávy a pronájmu špičkových švýcarských kávovarů. Instantní kávě z automatů odzvonilo.

„Čerstvou kávu můžeme přirovnat k čerstvě upečenému chlebu. Obojí má krátkou trvanlivost. Kávu proto pražíme v malých dávkách a neskladujeme ji, ale ihned expedujeme k zákazníkovi," říká mladá maminka, která v oboru začala pracovat před pěti lety, ale teprve po narození druhé dcery se postavila na vlastní nohy.

Zákazníky si už našla mezi renomovanými firmami, ale i malými rodinnými kancelářemi. Všude tam, kde jako bonus nabízejí svým zákazníkům i zaměstnancům právě kvalitní kávu. „Osobně dohlížím nejen na pražení, ale i správnou obsluhu a fungování kávovarů, takže ručím zato, že právě naše káva zůstane vysoce kvalitní," popsala Kateřina Šumpíková.

Reportáž s vítězkami regionálního kola přineseme v dalších číslech Deníku.