Přišlo jaro, ale nikde se nedá koupit jarní oblečení nebo boty. Důvodu k radosti je opravdu málo, a to nemluvím o smutnících dětičkách a jejich ustaraných rodičích. No, nějak to musíme přežít. Zatím obchody s potravinami a dalším nezbytným fungují, i když ani tam nemají zrovna pohodu. Nemoci se nevyhýbají ani jejich personálu a pak je celá tíha provozu na zdravých jedincích.

A já jsem se rozhodla poslat svůj příspěvek, protože jsou i některé provozovny, kde je radost využít jejich služby. A tak třeba, když si vlastní nešikovností vyřadíte z provozu dioptrické brýle, na kterých závisí váš denní život, to vám pomůže jenom optika. Tuto službu běžně nepotřebujeme, ale když jde o zničené brýle na stálo, tak je to vážná otázka, jestli dnes nepatří mezi uzavřené provozovny.

Měla jsem štěstí. Telefonická dohoda proběhla velmi vstřícně a na prodejně jsem se setkala s nadstandardní službou. Můj požadavek byl složitější, ale paní Balašová i paní Svobodová z optiky v Novém Boru se mnou měly velkou trpělivost (už jsem prababička a docela jsem si vymýšlela).

Když jsem si pro nové brýle přišla, tak jsem je nasadila a viděla jsme na ně jako na své dříve mladé oči. Dobré služby nejsou samozřejmostí, ty vyžadují i velkou profesionalitu a empatii ke klientovi. To vše mi obě dámy poskytly. Děkuji!

Zdena Vinická