Škoda 110 R slaví letos 50 let od zahájení výroby
Zdroj: Škoda-Auto
Zdroj: Škoda-Auto
Technicky vůz vycházel z modelu 100
Zdroj: Škoda-Auto
Boční profil je krásný
Zdroj: Škoda-Auto
Náčrtek s kompletními rozměry
Zdroj: archiv redakce
Zajímavý typ volantu
Zdroj: Škoda-Auto
Motor moc výkonu neposkytoval
Zdroj: Škoda-Auto
Dobový prospekt využíval i půvabu dívek
Zdroj: Škoda-Auto
Interiér nepůsobil špatně
Zdroj: Škoda-Auto
I palubní deska byla vcelku úhledná
Zdroj: Škoda-Auto
Dveře měla skla bez rámů
Zdroj: Škoda-Auto
Řez prozrazuje uspořádání "vše vzadu"
Zdroj: Škoda-Auto
Od modelového roku 1973 se na přídi objevil druhý pár světlometů
Zdroj: Škoda-Auto
Záběr z výroby
Zdroj: archiv redakce
Velká část vyrobených vozů směřovala na export
Zdroj: archiv redakce
První model "RS" Škoda byl odvozen od 110 R
Zdroj: Škoda-Auto
Slávu ovšem získala až Škoda 130 RS
Zdroj: Škoda-Auto
I na tratích Rallye Monte Carlo
Zdroj: Škoda-Auto
Výroba skončila po deseti letech
Zdroj: Škoda-Auto
Na design se pokusil navázat projekt novodobého "erka"
Zdroj: archiv redakce
I tvar zadních světel předlohu připomíná
Zdroj: archiv redakce