Mercedes-Benz GLC se hodí pro každou příležitost
Zdroj: Radek Pecák
Zadní partie působí umírněně
Zdroj: Radek Pecák
Zdroj: Radek Pecák
Světla vzadu jsou poměrně velká
Zdroj: Radek Pecák
Volant je klasický, ale jinak jde o modernu
Zdroj: Radek Pecák
Sedačky jsou tradičně výborné
Zdroj: Radek Pecák
Místa vzadu je dost
Zdroj: Radek Pecák
a kufr také vyhovuje
Zdroj: Radek Pecák
má i kapsu
Zdroj: Radek Pecák
háček i další vychytávky
Zdroj: Radek Pecák
Pod podlahu se dají umístit drobnosti
Zdroj: Mercedes-Benz
Digitální přístrojový štít
Zdroj: Radek Pecák
Ovládací prvky jsou na všech čtyřech ramínkách volantu
Zdroj: Radek Pecák
Hlavní displej je opravdu velký
Zdroj: Radek Pecák
Rozlišení kamer je skvělé
Zdroj: Radek Pecák
Takto vypadá pohled "skrz kapotu
Zdroj: Mercedes-Benz
Zvolit lze třeba také režim pro jízdu s řetězy
Zdroj: Radek Pecák
Podsvícené výdechy
Zdroj: Radek Pecák
špičkové audio
Zdroj: Radek Pecák
Tlačítko pro startování je velké a dobře přístupné
Zdroj: Radek Pecák
Volič devítistupňové převodovky
Zdroj: Radek Pecák
Ovládací lišta pod volantem
Zdroj: Radek Pecák
Odkládacích prostor je dost a jsou slušně velké
Zdroj: Radek Pecák
Velké okno lze vpředu otevírat
Zdroj: Radek Pecák
Vzadu jsou také dvě zóny klimatizace
Zdroj: Radek Pecák
Výfukové koncovky na nárazníku jsou falešné
Zdroj: Radek Pecák
Velká hvězda na malých hvězdičkách
Zdroj: Radek Pecák
Zajímavá grafika vpředu
Zdroj: Radek Pecák
ani na zadní není tradiční
Zdroj: Radek Pecák
Auto jezdilo na dvacetipalcových kolech
Zdroj: Radek Pecák