ECO energy Rally Bohemia byla rozdělena do tří etap. V páteční etapě, která se odehrávala převážně v oblasti Lužických hor a na Českolipsku, se nejvíce dařilo průběžně vedoucí posádce světového poháru Arthur Prusak / Thierry Benchetrit, kteří si vyjeli náskok 252 bodů před úřadujícími vicemistry světa Walterem Koflerem / Franco Gaionim. Na třetí místo světového poháru se mezi trojici posádek na Audi e-tron vtěsnali Češi Lukáš Hataš / Tereza Němcová s Teslou X 90D. Čtvrtí byli Guido Guerrini / Emanuele Calchetti a pátí Radek Pecák / Daniel Pecák na KIA e-Niro. Na hezkém šestém místě dokončili soutěž ostřílení špičkoví soutěžáci z klasické rally, Miroslav Plíhal / David Mayer na Volkswagenu E-Golf. Komu se v první etapě ale naopak vůbec nezadařilo, to byli loňští vítězové ECO energy Rally Bohemia a úřadující mistři světa Didier Malga / Anne Bonnel z Francie. Ti až do osmé zkoušky pravidelnosti sice vedli, ale pak se kvůli navigační chybě na Autodromu Sosnová propadli až na dvanácté místo s velkou ztrátou 11 868 bodů na čelo. Tím přišli o naděje na zopakování úspěšného výsledku.

Dopolední sekce druhé etapa se odehrávala na dlouhých testech pravidelnosti (RS) v oblasti Jizerských hor. Odpolední sekce druhé etapy byla rozhodnutím sportovních komisařů zrušena kvůli problémům s dobíjecím systémem, protože některá vozidla by se vzhledem k náročnosti této horské etapy nestačila dobít. Nicméně z původní délky zkoušek pravidelnosti druhé etapy 110 km se odjela většina – 79 kilometrů. Pořadí v elitní pětce se v průběhu druhé etapy nezměnilo. Mezi prvními Prusakem / Benchetritem a druhými Koflerem / Gaionim byl však rozdíl pouze 111 bodů, a mezi třetími Hatašem / Němcovou a čtvrtými Guerrinim / Calchettim dokonce pouze 65 bodů, což slibovalo dramatické souboje v poslední nedělní etapě.
Přestože závěrečná etapa byla nejkratší, tento předpoklad se bohatě naplnil. Hned na prvním testu pravidelnosti RS Kvítkovice se na třetí místo před Hataše a Němcovou dostali Italové Guerrini / Calchetti, a bronzová příčka jim pak už vydržela až do cíle. Druzí Kofler / Gaioni se po celou dobu drželi v těsném závěsu za vedoucími Prusakem / Benchetritem. O prvním místě nakonec rozhodla penalizace 160 bodů pro Prusaka / Benchetrita, díky které se na první místo na stupních vítězů na mladoboleslavském Staroměstském náměstí dostali Walter Kofler / Franco Gaioni. Pátou příčku si po celou dobu závodu zkušeně drželi Radek a Daniel Pecákovi s KIA e-Niro. Šesté místo si v poslední etapě vyjeli Němci Dr. Jan Rosner a Patrick Weber s BMW i3s a sedmou příčku v cíli v rámci světového poháru FIA v ECO-rally obsadili Miroslav Plíhal / Mayer David na Volkswagenu E-Golf. V rámci klasifikace světového poháru FIA Electric and New Energy Championship soutěžilo 25 posádek.

V Poháru pořadatele – České Trophy v ECO rally, zvítězili Lukáš Hataš / Tereza Němcová na Tesle X 90D. Po celou první etapu se o vedení přetahovali s loňským vítězem České Trophy Michalem Žďárským, kterého tentokrát v SEATu Leon ST TGI na zemní plyn navigovala Kristýna Žďárská. Žďárští však chybovali hned na první sobotní zkoušce pravidelnosti a propadli se na 13. místo. Lukáš Hataš s Terezou Němcovou tak přišli o jediné vážnější soupeře. O druhé místo pak bojovali posádky