Opět hrály hlavní roli šikovné ruce a správná volba pneumatik. Ráno byla trať jen led a sníh, ale sluníčko již v průběhu měřeného tréninku začalo uklouzaný povrch rozpouštět, a tak všichni v průběhu dne neustále zrychlovali. Překvapivým vítězem tréninku byl Jan Brich (Honda Civic).
V závodě však potvrdil své vítězství z předchozího závodu teprve šestnáctiletý talent Lukáš Krupička (Ford), který opět nenašel přemožitele a zvítězil nejen ve své třídě, ale i v absolutním pořadí, čímž se dostal i na průběžné první místo absolutní klasifikace seriálu ARS. Na stupních pak musel odpovídat na spoustu dotazů svých soupeřů, kteří nechápali, jak se slabou dvoukolkou může porazit i silná auta 4WD.
I na druhém místě v absolutním pořadí se zrodilo překvapení, když jezdec Škody Favorit Vít Ouzký přesedl do Subaru Impreza a dojel si krom druhého místa absolutně i pro vítězství ve třídě 6. Třetí místo nakonec vybojovala ikona ARS Jiří Kratochvíl se svým Mitsubishi, když až v poslední jízdě na čtvrté místo odsunul další naději Českého motorsportu mladého Petra Semeráda (Mitsubishi). Ve dvoukolkách za vítězným Lukášem Krupičkou skončil druhý Filip Strahal (Honda) a třetí Jindřich Majer (BMW).
Kategorii 1 vyhrál její lídr Filip Strahal, když až do posledního kola bojoval s vítězem předchozího závodu Markem Honsem (Peugeot). Třetí místo udržel vítěz tréninku Jan Brich (Honda).
Ve třídě 2 se opět odehrál obrovský souboj mezi Jindřichem Majerem (BMW) a Alešem Gollnerem (Honda), který vyhrál šťastný Jindřich v součtu časů na 4 kola o neskutečnou jedinou setinu sekundy. Na třetí stupínek vystoupil skvěle jedoucí nejstarší účastník ARS Jiří Šén (Ford).
V kategorii 3 byl opět nejrychlejší Václav Bumbálek (Mitsubishi), druhý za ním skončil Vladimír Hanzl (Ford) a třetí místo vybojoval Daniel Tasáry (Mitsubishi).
Kategorie 4 byla tentokrát jednoznačně v rukou Lukáše Krupičky. Druhý skončil se svou raketou Škoda 1000MB Leoš Hradil. Pro třetí místo si dojel Jaroslav Petráš (Ford).
V kategorii 5 nenašel přemožitele Tomáš Kudrna (BMW). Druhý byl Martin Mlejnek (Peugeot) o necelou půlsekundu před třetím Janem Zubatým (Citroen).
V kategorii 6 vyhrál překvapivě Vít Ouzký (Subaru) před Jiřím Kratochvílem (Mitsubishi) a Petrem Semerádem (Mitsubishi), kteří spolu sváděli po celý závod velké souboje a v cíli je dělily necelé 3 sekundy.
První závod v novém roce přinesl vše, co si můžeme v lednu od motorsportu přát tedy jízdu bokem na sněhu a ledu, postupné zrychlování na tající trati, spoustu adrenalinových okamžiků s výjezdy mimo trať do únikových zón, ale i drobné či větší kolize se svodidly. Vše se naštěstí obešlo jen újmou na technice a nikoliv na zdraví, a proto nezbývá než poděkovat všem, kteří se podíleli na této vydařené akci a těšit se na další, která se uskuteční v sobotu 10. února.
Petr Pavlát