„Mladá modelová paleta se mezi zákazníky těší velké oblibě. Výroba jede na plný plyn, a to zejména v hlavním závodě v Mladé Boleslavi," hodnotí člen představenstva Škoda Auto za oblast výroby a logistiky Michael Oeljeklaus.

Upozornil, že v následujících letech chce automobilka zvýšit roční prodej na minimálně 1,5 milionu vozů ročně. „Za tímto účelem budeme do našich domácích i zahraničních kapacit i nadále investovat," dodává Michael Oeljeklaus.

Neustále rostoucí úspěch modelů Fabia a Rapid Spaceback si vyžádal navýšení výrobní kapacity.

V poslední době to ale nebyl jediný zásah do provozů automobilky. Už minulý rok v létě musela společnost modernizovat linku, na níž se montovala Fabia. Vzniklo například nové a vysoce moderní zařízení, s nímž lze konfigurovat asistenční systémy. Obnovení a rozšíření se dočkaly také části lakovny.

Škoda Fabia byla nedávno zvolena také Autem roku 2015. Významné ocenění získala ve Velké Británii od automobilového časopisu What Car. Pozadu u zákazníků nezůstává ani Rapid Spaceback. Jeho prodeje oproti předcházejícímu roku vzrostly na devítinásobek, tedy na 72 tisíc.

Stejný počet vozů, tedy dvanáct set denně, sjíždí také z montážní linky MBI, kde se vyrábí modely Octavia, Octavia Combi a Rapid.

Aktuálním rozšířením kapacity v hlavním závodě automobilka potvrdila, že je významným zaměstnavatelem, ale také investorem. Od roku 1991 společnost, která se může pochlubit sedmi modelovými řadami osobních automobilů, vložila mimo jiné do výrobních procesů a závodů v Mladé Boleslavi, Kvasinách a Vrchlabí více než 280 miliard.