„Teď se zaměřuji čistě na produkci memů a pokud někoho satira uráží, tak na mé stránce nemá co dělat,“ zdůraznil tvůce memů s tím, že jedno memečko mu zabere kolem deseti minut. „Některá jsou hotová během pěti minut, když mám dobrý nápad a vyhovuje pro to nějaká šablona. Propracovanější mohou zabrat i několik hodin,“ doplnil.

Inspiraci čerpá většinou z českolipských skupin na Facebooku, kde najde podle svých slov hodně bizarních podnětů. Občas něco zašlou fanoušci, kteří často bývají velkou inspirací a motivují ho k další tvorbě. Svými memy reaguje na aktuální téma. Svůj mem si tak například zasloužila slečna, která měla odcizovat boty v panelácích na sídlišti Sever.

Zdeněk Valíček chytil na Labi dvacetikilového amura.
To je kousek! Rybář z Českolipska chytil na Labi dvacetikilového amura

„Zpracovávám i obecná témata, která by šla nasadit na jakékoliv město v České republice, nebo dlouhodobé problémy sužující ulice Českolipska, což můžou být třeba tři supermarkety Albert, z toho dva naproti sobě,“ zdůraznil admin s tím, že cílí hlavně na náctileté.

Dostává se mu převážně kladná zpětná vazba, přesto desítky lidí, co se v satiře poznaly, mu vyhrožovaly policí nebo násilím. „Na druhou stranu mám spoustu fanoušků, někteří přispěli i svými memy, jiní se se mnou chtěli setkat. Já si ale zachovávám svou anonymitu,“ dodal zakladatel profilu.

Internetový mem neboli internetový fenomén je označení pro myšlenkový koncept, který se šíří prostřednictvím internetu. Termín pochází ze slova mem, které bylo poprvé použito v roce 1976 Richardem Dawkinsem v jeho knize Sobecký gen. Může se jednat o jakoukoli akci, styl nebo jednání, které je šířeno pomocí internetu (sociálních sítí, blogů, e-mailu, diskusních fór) a šíří se tak, že si jej lidé přeposílají mezi sebou. Internetové memy mohou mít formu slov, obrázků, odkazů, internetových stránek, videí, hashtagů atd.