Úprava loga a vizuálního stylu se týká příspěvkových organizací Sport, Kultura, Městská knihovna a Sociální služby, jedná se tedy o všechny neškolské příspěvkové organizace města.

„O úpravě log a vizuálního stylu těchto organizací jsme na radnici uvažovali již delší dobu, protože loga jsou už hodně zastaralá a vyloženě volala po úpravě. Až nyní se však podařilo vše dotáhnout do konce. Těší mě, že se budeme prezentovat všichni jednotným stylem, který je jednoduchý, jasný, čitelný, svěží a použitelný na všech typech materiálů. Navíc všichni již na první pohled poznají, že organizace patří k sobě. Upravené logo vysílá jasný signál jednotnosti a společné snahy poskytovat co nejkvalitnější služby našim občanům,“ uvedla starostka města Česká Lípa Jitka Volfová.

Základem upravených log příspěvkových organizací je srdíčkový lipový list, kteří všichni znají z loga města. K srdíčkovému listu je pak přičleněný jednoduchý název organizace a název města, vše ve fontu, který se používá v logu města. Srdíčkové listy jsou pak od sebe odlišené barvami, kultura má světle modrou, sport světle zelenou, knihovna červenou a sociální služby fialovou. Žádná z barev není totožná s barvami, které se používají v logu města.

Prezident Petr Pavel a první dáma Eva Pavlová
Lilie pro prezidenta. Podívejte se na výrobu daru před jeho návštěvou Litomyšle

„Práce na úpravě log příspěvkových organizací pro mě byla nová velmi příjemná zkušenost, spolupráce všech byla skvělá. Bylo krásné vnímat vzájemnou sounáležitost organizací města a dýchalo na mě to, že jsme jeden tým, jedno město a jeden bez druhého nemůžeme správně fungovat,“ doplnila českolipská starostka.

Logo města používá Česká Lípa od jara 2014. Schválení loga předcházela anketa mezi občany. Logo města tvoří stylizovaný srdíčkový lipový list, který reprezentuje jméno města a vztah občanů k němu. Logo je žluto-modré, jedná se o barvy, které jsou zastoupené v městském znaku.