Zdá se, že před volbami vědí všichni všechno nejlépe. Alespoň to lze vyčíst z některých hesel kandidátů do voleb na Českolipsku, které na voliče už několik týdnů útočí skrz billboardy u silnic. Jak (ne)byli kandidáti tentokrát při tvorbě sloganů originální?

Nekonkrétní heslo „víme, co město potřebuje" zvolili v České Lípě Starostové pro Liberecký kraj, jejichž lídrem je současný místostarosta Tomáš Vlček. Drobný nedostatek strana dohání pěknou tváří. Úsměvu od ucha k uchu kandidující osmičky sportovního manažera Štěpána Slaného ve slušivé košili se zelenomodrou kostičkou dokonce věnovali vlastní reklamní plochu u Sosnové.

Co se týká originality Starostové ale rozhodně vedou nad heslem hnutí Spolehnutí, kteří slibují, že voličům vrátí Českou Lípu. O grafickou pestrost se zajisté postarala strana Udělejme pořádek v České Lípě, kterou podporuje známá plavkyně Petra Chocová. Na vážnosti jejich sloganu mají přidat kresby kbelíku či vysavače umístěných pod jednotlivými kandidáty.

Billboard, který stojí za povšimnutí, patří kandidátovi ANO 2011 do senátu Milanu Adamcovi. Kreslenému běžci u cílové pásky, na jehož prsou tkví nápis „Nikdy to nevzdávám" u Nového Boru ale poněkud stíní fádně vypadající billboard Pavla Danyse, který věří, že se ve volbách proboxuje na místo současného starosty Boru Jaromíra Dvořáka. „Nový Bor si zaslouží poctivého starostu," vzkazuje voličům.

S nejrůznějšími slogany pravděpodobně do kampaně nejvíce investoval starosta Okrouhlé a kandidát do senátu Jiří Vosecký. Je na billboardech i pytlíčcích s cukrem.

Jaký je váš názor? Objevili jste v regionu originální billboard nebo způsob kampaně, který vás zaujal? Napište do komentářů pod článkem.